Nout naar de dolfijnen

We zijn op de plaats van bestemming!

Pfff.. Wat een reis! We zijn op de plaats van onze bestemming, maar zeker de moeite waard ????????
Donderdagochtend 5 mei 05:30 uur vertrokken richting Schiphol. Nout was de dag ervoor niet goed in orde. Aan het eind van de dag werd hij huilerig en hangerig.. Na een beetje doorvragen had hij last van zijn voetjes en benen.. Ik dacht gelijk aan de griep.. Ik had pannenkoeken gemaakt voor het avondeten..normaal laat Nout dit nooit staan maar deze avond dus wel.. Hij greep naar zijn buik, au..
Gelijk onder de douche gezet en vroeg naar bed.. Lig ik nog even met hem rustig in zijn bedje, een boekje te lezen, begint hij weer te grijnzen en grapjes te maken.. Waarschijnlijk zal het de spanning zijn van wat er komen gaat.. De afgelopen dagen natuurlijk veel mee bezig geweest en hij voelt gewoon dat er wat komt wat anders is dan anders..
Maar gelukkig was de volgende ochtend alles weer oke! Op naar Schiphol..
Daar aangekomen konden we gelijk alle checkposten door en waren we ruim op tijd voor boarding.. Tijdens het instappen komen we nog bekenden tegen uit het vroegere Hengelo! Genoeg tijd om bij te kletsen in het vliegtuig en telefoonnummers uitgewisseld om samen op curacao nog een wijntje te gaan drinken..
De jongens hebben zich heel goed gehouden tijdens de vlucht.. Super trots op de jongens.. Achter ons zat ook een familie waarvan de dochter dolfijntherapie gaat volgen.. Vorig jaar zijn ze ook geweest en heel enthousiast teruggekomen. Dus gelijk de verhalen gehoord. Hun dochter is 12 jaar en heeft een zeer zeldzaam syndroom. Spraak, concentratie en zelfstandigheid zijn bij hun de doelen.. Loek had gelijk een klik met hun jongste dochter van 5 jaar.. Dus in het vliegtuig heen en weer lopen/rennen hahaha.. We zien ze vast nog wel bij de dolfijnen.
Op dit moment is het 05:45 uur op curacao.. De jongens zijn klaarwakker! Vandaag maar eens rustig opstarten, het resort ontdekken en boodschapjes doen..
Ayo!

(juf) Kim

Wat fijn dat jullie er zijn en dat de lange reis
goed verlopen is. Ik wens jullie heel veel plezier en succes
met alles wat er gaat komen. Geniet er samen van en Nout zet hem op .... Ik blijf jullie volgen. Tot snel groetjes vanuit een nu zonnig Nederland

Opa Jan

Jullie voelden hetzelfde als Nout. Toch valt het achteraf mee.Doe de jongens de groeten en laat maar horen.

Wim slettenhaar

Veel veel plezier en groetjes