Nout naar de dolfijnen

Tijdstip dolfijntherapie

De informatiemap voor meer informatie over de dolfijntherapie hebben we inmiddels binnen.

Nout heeft elke dag tussen 10:30 uur en 12:30 uur therapie onder begeleiding van Lisette, een logopodiste. Heel blij met dit tijdstip in de ochtend. Dan heeft hij nog alle energie en is het nog niet zo warm. Daarnaast heeft hij de middag om weer bij te komen. 1 uur zal hij binnen in een ruimte logopedie volgen en vervolgens 1 uur in het water en op het dok met de dolfijn. Ik ben erg benieuwd of hij dit vol gaat houden. Een half uurtje logopedie in Nederland is al moeilijk vol te houden voor Nout :-)

Vrijdagmiddag hebben we al een bezoekje gebracht bij het dolphincenter en het sea aquarium. Zodat we in ieder geval weten hoe we moeten rijden en hoelang we er over doen. Nout was helemaal in zijn element. Druk met gebaren maken van dolfijnen en vissen. Dat is al een goed teken. We kijken uit naar maandag!

(Juf) Karin

Nout, heel veel plezier morgen!!! Ben heel benieuwd hoe je het vindt bij de dolfijnen. Dikke knuf van Juf Karin

Dennis

Mooi om zo mee te lezen... Nout succes en vooral veel plezier... De eerste dag zal pittig worden en daarna alleen maar leuker

Maureen

Succes morgen!! We lezen mee...

Opa en Oma

Nout succes morgen,maar vooral veel plezier....

Henri

Veel plezier vandaag! Ik ben heel benieuwd hoe Nout reageert. Maar dat geef je vast weer door :-).