Nout naar de dolfijnen

Dag 10 dolfijnsessie

Dag 10.. De laatste dolfijnsessie!

Vandaag weer gewerkt met de bonenbak.. Kaartjes eruit halen. Hij begon uit zichzelf, nu jij, te zeggen tegen Lisette. Zij moest meedoen met het spelletje :-) Je kunt dit thuis ook simpel toepassen met bonen, pasta of rijst in een bak en dan voelen..
Nout was vandaag onrustig in het water.. Waarschijnlijk voelt hij dat het de laatste keer is. Toch voelt Nout zich prettig in het water. Lisette zegt dat het door de "druk"van het water komt. Vandaar dat hij waarschijnlijk meer praat in het water dan op het droge.. Door die druktechniek gaat hij zijn lichaam beter voelen en voelt hij zich zekerder en vertrouwder met zichzelf..
En toen kwam het afscheid :-((... Dikke knuffels gegeven aan Lisette en Joanna.. En Loek had een mooie tekening gemaakt voor Gabriella.. Uiteraard nog even op de foto en toen uitgezwaaid.. Wellicht dat we Lisette nog gaan opzoeken in Nederland. In juli 2016 vliegt ze terug en gaat werken met paarden (paardentherapie) ergens in Overijssel.. Dus ipv dolfijnen worden het paarden :-).. Het was een intensieve maar een waardevolle reis. Voor Nout en als gezin..
De laatste foto's komen nog.. Nu eerst het vliegtuig in..
Bedankt voor jullie ontzettende lieve en leuke reacties.. Dat doet ons goed :-))
Ayo!

Dennis Jongbloed

Wat tof dat we mee mochten lezen .... volgens mij was het een succes .. geniet nog even ..Dennis

Ria wapenaar

Wat waanzinnig leuk om jullie reis zo te mogen meemaken,wij hebben er van genoten ....
Dikke knuffel allemaal